دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 ارديبهشت 1402 - 13:39
توسط یک شرکت دانش بنیان با همکاری سازمان ملی بهره وری؛

 پروژه پیمایش ملی مدیریت فرآیند کسب و کار و فرآیندکاوی اجرایی می‌شود

 پروژه پیمایش ملی مدیریت فرآیند کسب و کار و فرآیندکاوی اجرایی می‌شود
پروژه پیمایش ملی مدیریت فرآیند کسب و کار و فرآیندکاوی به منظور سنجش بلوغ فرآیندی در شرکت‌های دولتی و خصوصی توسط یک شرکت دانش بنیان و با همکاری سازمان ملی بهره وری اجرایی می‌شود.
کد خبر : 844935

 به گزارش خبرنگار علم و فناوری آنا، امروزه به دلیل پیچیدگی سازوکارها و فرآيندها، نیاز به فرآیندگرایی در کشورها رو به افزایش است. موفقیت تنها درگرو عرضه محصولات و خدمات نیست، بلکه توانایی آن‌ها در مدیریت فرآیندها در راستای طراحی پویا و منعطف فرآیندهای کسب‌وکار تأثیر بسزایی بر عملکرد سازمان ها دارد.

این مسئله منجر به ظهور مدیریت فرآیندهای کسب‌وکار در سال‌های اخیر شده است.

به دنبال آن سنجش بلوغ فرآیندهای کسب و کار جهت تعیین وضعیت بلوغ فرآیندهای سازمان های داخلی برای تصمیمات آتی در خصوص مدیریت فرآیند نیاز مبرم کشورها است به همین منظور محققان یک شرکت دانش بنیان با همکاری سازمان ملی بهره وری ایران، به منظور افزایش آگاهی در خصوص فرآیندهای کسب و کار در سازمان‌های ایرانی، پروژه پیمایش ملی مدیریت فرآیند کسب و کار و فرآیندکاوی را به منظور سنجش بلوغ فرآیندی را سالانه اجرایی می کند.

این شرکت دانش بنیان پرسشنامه ای آنلاین طراحی کرده که پس از تکمیل آن توسط سازمانهای دولتی و خصوصی، اطلاعات مورد نیاز را جمع آوری کند. نتایج این پیمایش هر ساله در قالب گزارشی جامع که حاوی اطلاعاتی در خصوص وضعیت بلوغ فرآیندهای سازمان های ایرانی است، ارائه خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته